Friday 25 August 2017

Bäst 4 Timmars Forex System


Vinnare: Månadens bästa valutahandelssystem i juli Postat 4 år sedan 12:01 6 augusti 2013 10 Kommentarer Efter en brutal veckolång kamp mot en, har en vinnare kommit fram. Ladies, gentlemen, monster och robotar, let8217s ger upp det för NickB, vinnaren av juli8217s bästa Forex Trading System Hans handelssystem, 4H Scalping Method. är en oldie men det är säkert en godis. Under årens lopp har det utvecklats ganska mycket i BabyPips community. Med hjälp av 4-timmars tidsram, är 4H Scalping-metoden vad vi kallar ett 8220naked8221 handelssystem eftersom det inte använder en enda indikator. That8217s right, earthlings Du vann8217t se några glidande medelvärden och oscillatorer på NickB8217s diagram. Hans systembaser handlar uteslutande om prisåtgärder, med utgångspunkt i trendlinjer för in - och utgående signaler. Låter det intressant för dig Då kanske du vill läsa mer om hans system i 4H Scalping Method-forumtråden Som vinnare av July8217s tävling kommer NickB 4H Scalping Method att få följande: En plats i Best Forex Trading System (BFTS) ) Hall of Fame i forumet Ett märke på BabyPips framsida som visas för hela augusti månad. På NickB8217s vägnar ska vi donera 50 till en av välgörenhetsorganisationerna i BabyPips Golden List of Charities. Och till sist kommer jag också att mekanisera det och backtest hans system för att se hur det går mot Robopip Standard for Mechanical Systems. Men efter att ha läst igenom systemets regler upptäckte jag att detta är mycket diskretionärt. Som sådan måste I8217ll noggrant lära känna systemet först och se om jag verkligen kan mekanisera det. Håll dig igång med July8217s tävling över, it8217s tid att tillkännage August8217s bästa Forex Trading System Contest öppet. Gå vidare till vårt forum och skicka in dina inlägg för en chans att vinna de belöningar jag just har nämnt ovan för dig själv. Se bara till att du följer de officiella reglerna för att vara kvalificerad. Lycka till, människor4-timmars handel i forex Bästa 4-timmars handel i forex Online Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4-timmars handel i Forex 4-timmars handel i Forex Bästa 4-timmars handel i Forex Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4 - hour handel med Forex 4-timmars handel i Forex Bästa 4-timmars handel i Forex Online Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4-timmars handel i Forex 4-timmars handel i Forex Bästa 4-timmars handel i Forex Online Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4-timmars handel i Forex 4-timmars handel i Forex Bästa 4-timmars handel i Forex Online Forex Trading System 4-timmars handel i Forex Bästa 4-timmars handel i Forex Online Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4-timmarshandel i forex 4-timmars handel i forex Bästa 4-timmars handel i forex Online Forex Trading System Forex Trading Kriminell 4-timmars handel i forex 4-timmars handel i forex Bästa 4-timmars handel i forex Online Forex Trading System Forex Trading kriminell 4-timmarshandel i förgrunden x Artisk 4-timmarshandel i forex Detta inlägg kommer att irritera många och möjligen de flesta valutahandlare och jag säger bra. Egentligen ger jag inte en jävla om någon av er läser den här artikeln. Och det är sekundärt för mig att de flesta forexhandlare är dumma eller i bästa fall sjukskrivna. Det är sekundärt för mig att jag drabbas drastiskt varje dag och utan misslyckande och de flesta idiothandlare förlorar allt. Verkligheten är att majoriteten av FX-köpmännen är får som blindt drifter tillsammans med en förvirrad stigning för marknadsföring av hype och de flesta utländska utbildare är bara enormt anmärkningsvärda expertstatus hela tiden, med hjälp av girighet, som bara förföljer en stor sak under masker av guru. helt annorlunda till följd av att jag på ett tillförlitligt sätt och förutsägbart gör ett speciellt 30 000 klart kassaflödesvinst de flesta handelsdagar och jag har aldrig något intresse av att sälja dig någonting. Theres inte en faktor som du borde köpa från min hemsida. Med utseendet på dator-baserade plattformar Köp och sälja, handlade palmerna på felony 4x-återförsäljaren ut ur de medelmänniskans marknadsmanipulationer som handlar om handeln tidigare var korrumperad med - vi detaljhandlare har extra av en trovärdig förmåga till intäkter från marknaderna. Pla.4 Hour RSI SuperTrend Forex Strategi Detta är en typisk trend som följer forex-strategi utformad för 4 timmars diagram. Du kan använda den på de mest populära valutapar. Reglerna är mycket lätta att förstå. Lycka Indikatorer: SuperTrend, Relative Strength Index (RSI), Fisher Tidsram (ar): 4 Timmars Trading Sessions: Alla valutapar: USDJPY, GBPUSD, AUDUSD, EURUSD, USDCHF, USDCAD USDJPY 4 timmars diagram Exempel Supertrend linje måste vara grön (uppåtgående marknad) RSI (14) berör 70 nivåer Fisher Green (haussextrafikförändring gtgt Enter BUY trade Placera 75 pip stop-loss och 100 pip price objective. Viktigt: Lämna alltid köphandel när Supertrend-indikatorn ändras från grönt till rött färg. Handelsresultat: USDJPY 4 timmarsdiagram gav oss 4 signaler, 2 köper och 2 säljer för en total vinst på 125 pips. Den sista försäljningshandeln är fortfarande öppen. Supertrend-linjen måste vara röd (nedåtgående marknad) RSI (14) berör 30 nivåer Fisher red (bearish trendbekräftelse gtgt Enter SELL trade) Placera en 75 pip stop-loss och 100 pip pris mål. Viktigt: Lämna alltid sälja handel när Supertrend indikatorn ändras från röd till grön färg. Relaterade inlägg: Hämta Forex Analyzer PRO Gratis idag Bra nd New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och säljsignaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och REPAINER ALDRIG upp till 200 pips varje dag Köp och Sälj Forexsignaler Avancerad Daglig Avkänningsdetektering E-post Mobilvarningsanmälningar Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterar alltid din integritet på Dolphintrader. January 6, 2010 4-timmars Forex Trading System - Min Exakta Uppsättning Den enda nackdelen med att driva en Forex-blogg är att du hela tiden bombarderas med många frågor och några av de vanligaste frågorna jag får är relaterade till mitt 4 timmars handelssystem . Så i detta första inlägg av 2010 trodde jag att jag skulle dela med dig av min exakta handelsuppsättning. Du kan ta reda på hur jag handlar det här 4 timmarssystemet genom att prenumerera på mitt nyhetsbrev om du redan har gjort det (helt enkelt fyll i formuläret till höger) men jag vill bara visa dig vad mitt dagliga diagram ser ut. Jag använder väldigt få tekniska indikatorer, och de är i grund och botten följande: - EMA (5) - EMA (20) - EMA (50) - EMA (200) - Supertrend (3,10) - Glatt Repuls (5) 50 och 200-periodens EMA-enheter är bara där som vägledning, både för att bestämma den långsiktiga trenden och för att belysa områden av stöd och motstånd i vissa fall, och Supertrend används bara på det dagliga diagrammet för att berätta för mig vilken väg jag ska handla. Mitt typiska 4 timmars diagram ser ut som det nedan, men i denna tidsram I039m är det bara riktigt intresserat i EMAs 5 och 20-perioden och indikatorn Smoothed Repulse. (De andra indikatorerna finns bara där eftersom jag ofta byter mellan 4 timmar och det dagliga diagrammet). Huvudsignalen kommer när EMA: erna korsar över, och de bästa signalerna uppstår när denna händelse sammanfaller med Smoothed Repulse-korsningen genom 0 i samma riktning. Det här är precis vad som hände igår på GBPUSD-paret, vilket du kan se från diagrammet nedan. Indikatorn för utjämnad repuls är inte en viktig aspekt av detta system. Du kan helt enkelt byta EMA-övergångar om du så önskar. Det hjälper dig dock att hitta de allra bästa inställningarna. Hur som helst hoppas jag att det här svarar på några frågor du kan ha, och jag önskar dig ett Gott Nytt År. 12 kommentarer på 4-timmars Forex Trading System - Min Exakta Uppsättning raquo Lämna en kommentar Automatiserade Forex Signals: Fri automatiserad handelstjänst som gör det möjligt för dig att handla signalerna från över 100 000 olika signalleverantörer. När du väl valt dina leverantörer exekveras signalerna automatiskt i ditt konto. Gratis demokonton är tillgängliga för teständamål. Denna tjänst ger live-handelssignaler på dagliga, veckovisa och månatliga tidsramar på över 320 000 symboler, inklusive alla valutapar samt lager, index, valutor och råvaror. En gratis 2 veckors försök är nu tillgänglig under en begränsad tid. Senaste inlägg Ansvarsfriskrivning Informationen på denna webbplats bör endast användas för utbildningsändamål och utgör inte ekonomisk rådgivning. Forex trading har en betydande risk och kan inte vara lämplig för alla. Om du använder hävstång kan du förlora mer än din första insättning. Förtjänstinformation Författaren till denna webbplats kan ha ett affilierat förhållande med vissa företag och kan få en provision för att koppla till vissa produkter som sedan resulterar i en försäljning.

No comments:

Post a Comment